miércoles, 27 de febrero de 2019

Hazel



Duela urte batzuk, zuetako batzuk txaketa hau josi zenuten Linet-ek proposatu ondoren, nik orduan gutxi neraman josten eta gutxiago argitaratzen, beraz ez nintzen enteratu ere..





Hace unos años varias de vosotras cosisteis esta chaqueta con la proposición de Linet, yo entonces llevaba poco tiempo cosiendo y menos publicando, así que ni me entere.. 







Baina duela aste batzuk Linetek berriro ere proposatu zuen, eta oraingo honetan... liatzen utzi naiz.. jeje


Pero hace unas semanas Linet, volvió a proponerlo y esta vez.. me deje liar.. jeje





Els Encants-en erositako oihalarekin josi dut, camiseta eta sudadera artean dagoen oihala da, gorria eta erliebean dauden marrekin.


He cosido la chaqueta con una tela de Els Encants, es una tela entre camiseta gruesa y sudadera, roja y con unas rayas en relieve.





Jakintsuak diotenez, sisako aldea estu xamarra zenez, pixka bat zabaldu dut. Besrte Hazel bat josten badut, gorputzeko talla txikiago bat josiko dut, zabala gelditu zait.

Según las expertas, las sisa era mas estrecha de lo normal, así que la amplié un poco. Creo que si coso otra Hazel coseré una talla menos de cuerpo, me queda un poco ancha. 


Zer iruditzen?

Que os parece??




Pasaros por MIMI de Malas Costureras porque seguro que hay un monton de chaquetas Hazel publicadas...


No hay comentarios:

Publicar un comentario