miércoles, 6 de marzo de 2019

Kartera txiki berriak / Nuevas mini carteras

Duela urte bat baino gehiago egindako kartera-ren kremailera hautsi egin da. Kasu hauetan nahiago dut berria egitea kremailera aldatzea baino.

Se ha roto la cremallera de la cartera que hice hace mas de un año. En estos casos prefiero hacer una nueva que cambiar la cremallera.




Berriro berdina gertatzekotan, bat josi beharrean, 4 josi ditut, jajaja. Srta Pizpiretta-ren tutoriala jarraitu dut oraingo honetan ere.







Por si me vuelve a pasar lo mismo, he cosido 4, jajaja . He vuelto a seguir el tutorial de Srta Pizpiretta.







Xorro berri hauek, egindako poltsa edo motxilekin konjuntoaz doaz.

Estas nuevas carteras, van a conjunto con mochilas o bolsos cosidos.


Matematika eta larru antzeko oihalekin egindako motxilarekin, bi xorro

Con la mochila de la tela de las mates y polipiel, dos carteras.








Mapapundi oihalarekin egindako motxilarekin, xorro bat,

Con la mochila de la tela de mapamundi, una cartera,



eta etnika oihalarekin egindako lustro motxila/poltsarekin, beste xorroa..


y con la mochila/bolso lustro de la tela etnica, la otra cartera..





 Eskuzegina, neguko bilduman partekatzen dut.


Y como es MIércoles, y coso por MI y para MI, enlazo a MIMI

1 comentario:

  1. Me encantan!!! Yo como soy adicta a coser carteritas y monederos, cada vez que coso un bolso/mochila/riñonera, le coso un monedero a juego, jajaja!

    ResponderEliminar