miércoles, 17 de abril de 2019

Arorua

Gaur Mi Rincon de Mariposas-eko Aurorak urteak betetzen ditu eta begira, ospatzeko Arorua kamiseta pila ikusiko ditu!!

Hoy Aurora de Mi Rincón de Mariposas cumple años y mira, para celebrarlo verá un montón de camisetas Aroruas!!




Zorionak Aurora!! Eta eskerrik asko patroia partekatzeagatik!!

Zorionak Aurora!! Y gracias por compartir el patrón!!





Duela urte batzuk egin zuen Josi Nirekin-a jarraituz, oso azkar josten da. Hemen jarraitu dezakezue.

Kamiseta edo jertsea egin daiteke, nik oraingo honetan kamiseta egin dut, baina seguru jertseren bat ere egingo dudala.



Siguiendo el Cose Conmigo que hizo hace varios años, se cose muy rápido. Lo podéis seguir aquí.

Se puede coser en camiseta o en sudadera, yo esta vez he hecho camiseta, pero seguro que alguna sudadera también haré.

























Arorua honetan bi oihal desberdin erabili ditut, bata kamiseta oihala, kolore gorrian, eta bestea elastikoa ez den oihala, "tela plana" delakoa, estanpatua, freskua, polita!!!

Eta oihalak gehiena egiten duenez, hemen nere Arorua polita!! Gustatzen??


En esta Arorua he usado dos telas diferentes, una tela de camiseta en color rojo, y la otra tela no elástica, tela plana, estampada, fresca, bonita!!

Y como la tela lo hace casi todo, aquí mi Arorua bonita!! Os gusta??








Eskuzegina, udaberriko bilduman partekatzen dut.

Y como es MIércoles, enlazo a MIMI, porque coso por MI y para MI.




1 comentario: